În stațiunile de la malul mării atât turiștii, cât și administratorii hotelieri au o listă lungă de nemulțumiri. Și dacă despre turiștii care aleg litoralul românesc am tot vorbit, a venit rândul să ne îndreptăm atenția și către problemele pe care le au antreprenorii.
Este abia mijlocul sezonului estival, dar administratorii hotelurilor de pe litoralul românesc au deja o listă lungă cu nemulțumiri. Turiștii români nu sunt deloc atenți la regulile impuse de hotelieri, dar nici la cele de bun simț. Nu o spunem noi, ci un administrator al unui hotel în care s-a cazat o turistă româncă și soțul ei israelian.
Persoanele în cauză au optat pentru o cazare unde au plătit 400 lei/ noapte, dar se pare că nu au catadicsit să se și comporte omenește. Desigur, nu toți turiștii se comportă astfel, dar când ai un asemenea caz îți rămâne bine întipărit în minte.
„Unii sunt cu bune maniere, alții lasă de dorit. Acum nu-i putem cataloga pe toți la fel. Vă dau un exemplu, o turistă cazată la noi, româncă, și soțul ei, din Israel, au lăsat camera dezastruos. Au confundat vasul de toaletă cu patul. „ , este dezvăluirea făcută de administratorul unui hotel pentru hotnews.ro
VEZI ȘI DE NECREZUT! CÂȚI LEI COSTĂ O STICLĂ DE APĂ LA 0.5 LITRI ÎN MAMAIA!
Sursă foto: dertour.ro